Snart åker min laptop in i väggen.

Well hello there! Det var ju trevligt att min dator kunde ställa upp att fungera för en gångs skull. Mm, det blev nog lite för många inlägg idag, känner jag. Jobbigt för er att hänga med i svängarna när det händer så mycket här inne!

Om jag ska återgå till att vara seriös så försöker jag hålla humöret uppe och låta bli att kasta iväg laptopen in i väggen. Jag har på senaste tiden känt en extrem längtan att göra det när jag köper en ny. Bara för att få ut aggressionerna den gett mig. Haha... Jag låter som ett psykfall.

Tänkte sätta ihop ett fint kollage och lägga ut men jag vette fan om jag ens vågar öppna programmet utan att datorn hakar upp sig igen... Vi får se, inlägget kommer strax i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0