Refreshments

God morgon!
Uppdateringen har varit ganska dålig de senaste dagarna.... Skärpning!

Jag, Lina, Jessy & Max började kvällen lite smått hos oss med några glas vin och drog sedan hem till Mange och fortsatte där. Kul kväll, absolut! Och ikväll blir det more fun! Vi ska nämnligen in till Västerås och förfesta hos Jessys syster innan vi ska ut på krogen. Vi åker in rätt tidigt, vid 4-tiden, eftersom Jessy ska agera frisör innan festligheterna drar igång - men jag lånar en dator och bloggar där! Och självklart följer kameran med också. :)

Nu ska jag springa ner till samhället en sväng. Måste köpa lite "refreshments" till ikväll. Slänger in några bilder från igår när jag kommer hem!




Förresten, hoho, var är kommentarerna till förra inlägget? Är det ingen av er som har en åsikt om skorna? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0