One of the reasons I call her my bodyguard


Skillnad? Haha!


Också en av anledningarna man ibland kan tro att hon är äldre än mig, det är i alla fall vad jag skulle tro om jag såg den här bilden och skulle gissa vem som var äldst. För att förklara den konstiga ställningen på bilden så var det så att hon satt och sträckte på sig när jag gick förbi och ropade något i stil med "herre jävlar, sitt still!" och sprang för att hämta kameran. Hon tog kort på mig för att jämföra, och nog är det skillnad allt. Kolla hennes muskler! Hon har, till skillnad motför mig, extremt lätt för att få muskler. Kvinnliga bodybuilders vill ha hennes typ av kropp, det lovar jag! Men jag förstår inte varför det bara gäller en av oss och inte heller var hon fått det ifrån. Men jag tycker i alla fall att det var en rolig bild!


Kommentarer
Postat av: Johanna SB

Haha men gud det har jag inte tänkt på..eller man ser ju inte det på samma sätt i verkligenheten..men ja..haha..shitXD

2009-03-21 @ 11:35:16
Postat av: Lina

HAHAHA fyfan. Ja dom där bodybuildar-tjejerna kan ju gärna få min kropp så kan jag få en utan muskler ist :P

2009-03-22 @ 16:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0