Lördagsplaner

Efter att ha haft en lugn kväll igår så är jag extra taggad inför ikväll! Några vänner kommer över för att festa här hos mig & Lina och det känns som det kommer bli en rolig kväll. Humöret är fortfarande på topp! En av de som kommer hit senare är Linnea - vad vi har saknat henne! Hon är så jävla rolig. Det var ett bra tag sedan vi sågs nu så det ska bli kul att träffa henne igen ikväll.


Ska gå ner till affären och handla lite chips & gott att bjuda på ikväll om en liten stund..... ska bara gosa färdigt med världens sötaste Mozart som ligger och ålar sig här brevid... ♥ ♥ ♥



Jag och Linnea, våren 2008


Vi utanför tältet på TH-campingen i Essen, Tyskland, 2007

Kommentarer
Postat av: Sarah

Linnea är väldigt fin/söt tycker jag :]

2009-03-22 @ 00:17:59
Postat av: IDA

Ja visst är hon! :D

2009-03-22 @ 06:02:43
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0