29.03.2009 - God morgon!

Uppe ganska tidigt på en Söndag för ovanlighetens skull. Härligt!

Jag tog som sagt en promenad med härliga Caroline under Earth Hour igår kväll och måste bara säga att jag faktiskt blev besviken när jag såg att det i stort sett lyste i alla fönster, i alla hus. Visst förstår jag att alla kanske inte blev informerade, men de som visste om det.... Vad fan, det var en timme. En ynka timme bads folket att släcka ner. Knappast mycket begärt. Vad kunde vara så viktigt att man inte kunde offra det? Att se sport på TV? Haha...

Jag släckte i alla fall ner hela huset och mamma gjorde likadant där hon då befann sig. Hon ringde och ville påminna mig en stund innan, men jag hade såklart inte glömt. Och jag är i alla fall glad att veta att vi släckte för sakens skull. Och att jag har en sådan bra och klok mamma. Inte alla som har det.


Jag på J & M's förlovningsfest i fredags

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag håller med om earth hour jag åkte bil och jätte många hus lysta, vart fakitskt besviken på folk, egenligen typiskt svenskar att inte bry sig!

2009-03-29 @ 11:50:09
Postat av: JohannaSB

Söta unge, vad jag saknar dig<3

2009-03-29 @ 15:36:31
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: IDA

Linnea - Ja, det var liksom inte mycket begärt precis :/

2009-04-08 @ 03:47:35
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0