Ida & Jessy

Sjukt dålig uppdatering idag. Jag vaknade sent och har sedan dess umgåtts med Lina, Jessy och Max. Turturduvorna lämnar oss för biomys medans jag ska fortsätta kvällen med Jessy. Funderar på att spela guitar hero och träna upp mig lite... den jäkeln vinner fortfarande varje gång. Haha ;)



Den här killen hade huvudrollen i min dröm inatt...
Jag och Veronica var i Tallin (det var Tallin, fast det hette Liverpool. Lite weird, men så var det i alla fall...) och vi befann oss på en tom gata när hon plötsligt höll upp kameran och visade en film där Tom nyss klivit av en fyrhjuling och kollar in i kameran samtidigt som dammet yrar runt hans ansikte - och säger: "Ida!... You've got a date with us!" (HAHA..) och jag fattade först inte att han sa "Ida" i början, men fattade sedan att hon hade fixat det som en överraskning till mig, blev helt lyrisk, slängde mig över henne och kramade halvt sönder henne. Sen sprang jag och skrev "THANK YOU SO MUUUUUUUCH!" på staketet uppe på kullen brevid vägen. Först menade han tydligen att jag skulle på en date med Bill och jag blev besviken (vem fan blir besviken? Haha) när jag förstod att jag inte skulle träffa Tom, men sen ändrade dem sig så att jag fick träffa alla 4.

Det nästa jag minns var att vi satt i ett rum, i ett litet hus, under en bro, sent på kvällen och in kommer Georg, Gustav och sen Bill. Bill visste tydligen om att Tom var "min favorit" och att jag verkligen såg fram mot att få träffa honom, men att jag var nervös. Efter ett tag kom även han in i rummet och ställde sig brevid mig. Bill kollade på mig och kunde knappt hålla sig för att skratt.. Jag visste inte vad jag skulle säga längre, det hade gått bra med de andra men nu blev det tyst. Jag hejade på Tom och då utbrast Bill i skratt och efter det satt vi alla 6 och pratade för fullt, filmade, tog kort och hade skitkul. Och hur konstig och overkligt det än var så har en dröm har aldrig kännts så verklig, det lovar jag!  Haha!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha, kul att jag var med ;D Låter som en riktigt kul dröm! =D

2009-03-24 @ 10:59:48
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg

Härlig blogg :)

Hoppas du får en toppen dag!

Kram

2009-03-24 @ 11:09:11
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vinna en helt ny mobiltelefon?

2009-03-24 @ 11:09:54
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613
Postat av: Veronica

Sv: Det roliga med 118 100 är att de faktiskt inte svarar likadant i alla sms ;D Så snacka om att de som har det som jobb måste ha ganska tråkiga liv ;D

2009-03-24 @ 17:52:17
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: Veronica

Sv: Man skriver bara "Vem är..." och skickar det till 118100, svaret brukar ta runt 4 minuter. Vad det kostar har jag inte riktigt listat ut, första gången kostade det 1 krona, sen de andra gångerna kostade det lite mer...(: Det är skit kul! Jag skulle kunna slösa bort alla min mobilpengar på att bara fråga löjliga frågor ;D

2009-03-24 @ 17:58:05
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0