Giambattista Valli Victoria Platform Heels



Vem bär skorna bäst, enligt dig?
Efter att ha tittat på de här fem bilderna så är det tydligt att skorna inte är lättburna, på det sättet att allas ben ser ut att vara mycket kortare än vad de normalt ser ut på bilder. Förutom Ashley's. (Jag skulle nästan tippat på att det var Mary Kate, haha.) Jag är svag för långa ben tillsammans med höga, "klumpiga" skor, så därför blir hennes matchning/sätt att bära upp dem, absolut min favorit bland dessa. Förövrigt så älskar jag hennes stil överhuvudtaget.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste nog säg att Ashleys skor är de jag gillar minst. Jessica Beils(hur man nu stavar hennes efternamn) skor är de som jag gillar mest, även fast just såna skor inte är direkt några som jag brukar gå runt i:)

2009-03-14 @ 13:18:17
Postat av: Veronica

Victoria eller Ashley (:

2009-03-15 @ 16:52:35
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: isabelle

jag tycker rihannas var skitcoola! sen var nicoles också snygga även fast man inte såg så mycket av dom!

2009-03-16 @ 15:24:41
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0