Fredag eftermiddag




Efter ett par dagar av sol så är vintern tillbaka igen. Suck.....


På senaste tiden har jag fått en drös med svarta prickar speciellt mellan ögonbrynen, vilket är konstigt eftersom jag är noggrannare än någonsin med rengöringen. Hur som helst så köpte jag de här produkter idag och hoppas att det hjälper. Det ena (mitten) är en typ av ansiktspeeling och det andra är ansiktsvatten. Den längst till höger torkar ut och ska användas för finnar och liknande, så jag ska dutta på innan jag går och lägger mig ikväll och kommande kvällar.

Produkterna på bilden (och många fler ifrån samma serie) finns att köpa på Apoteket för den intresserade.




..Och mina ögon var inte så där skela (haha!) men så här såg jag ut iallafall!


Bilderna är tagna med mammas mobil och skämmigt nog så är den kameran nästan bättre än min digitalkamera. Känns som det är dags att skaffa en ny, eller vad säger ni? Haha

Kommentarer
Postat av: JohannaSB

ja jag har me varit inne på att köpa det..du får, säga till om det funkar:)

2009-03-28 @ 08:42:33
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: JohannaSB

Btw, glöm inte att jag har en blogg där du mer än gärna får kommentera;)<3

2009-03-28 @ 08:43:23
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker skrubben är skit bra. jag använder den efter jag duschat eftersom jag då är varm i annsiktet och då ha porerna öppnat sig då gnuggar jag in och sköljer bort och vips all porer är borta. haha eller iaf nästan :P

2009-03-28 @ 13:09:03
Postat av: IDA

Anonym - Smart att använda den då efter duschen, det måste jag också prova! Tack för tipset! :D

2009-03-29 @ 09:46:02
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHA kanske dags för ny kamera isf! :'D

2009-03-30 @ 00:04:56
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej !

Haft en bra helg ?

Kram

2009-03-30 @ 00:09:30
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0