Förlovning

Vad gör ni andra ikväll? Fest? Filmmys? Gänghäng på stan? Haha, vad har ni för er?
Själv ska jag strax bege mig ut i snöstormen och gå hem till Jessy där det just nu pågår en förlovningsfest! Som tur är så bor hon inte så långt bort.......... Jag ser in i hennes kök om jag tittar ut genom fönstret. Haha

Förlovning, ja... Jag önskar dem verkligen lycka till! Jag minns ju själv en sommarkväll i Turkiet för 4 år sedan... Sista kvällen på vår resa, på BBQ-festen, då jag förlovade mig med min dåvarande pojkvän. Även fast det inte höll så säger jag inte att det var ett misstag att förlova sig då jag var så ung. Det tycker jag inte. Jag hade roligt, var kär, det var så jag ville ha det just då.  Nu är mitt liv annorlunda, jag är äldre, tänker annorlunda, har nya planer och är fortfarande vän med honom. Det känns okej helt enkelt - och det är det som är viktigt.

En annan grej som känns jävligt okej är att jag nu ska knalla iväg och träffa alla glada partypeeps! Wohooo! 100 spänn på att Lina har druckit upp mitt vin. Haha... Ha en grym kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Egzona

Jaa, den är skitskön. :)

Tack så mycket Ida! Puss!

2009-03-28 @ 09:27:36
URL: http://eggi.blogg.se/
Postat av: Tokio Hotel is Music

Svar: Ja, Det är hittils bara ett rykte. Ingeting är bekräftat ännu.

2009-03-28 @ 12:16:24
URL: http://tokiohotelismusic.blogg.se/
Postat av: Leonita

Sv: Ja, precis! Jag håller med dig till 100. Han är verkligen.. obeskrivlig. Magisk.

2009-03-28 @ 12:18:37
URL: http://lilleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0