Blended blue

Bara för att göra klart (ifall någon nu undrar) varför jag lägger ut inlägg om olika MAC-kollektioner så är det för att smink och speciellt MAC's produkter intresserar mig väldigt mycket och har gjort ett bra tag nu. Och eftersom jag i min blogg skriver om det som intresserar just mig så kommer jag att fortsätta att komma med inlägg om produkter över deras kommande kollektioner m.m. Och inte bara kommande kollektioner utan även smink-tips, looks och annat som har med makeup att göra - även därför jag skaffat en egen kategori för makeup och naglar. Sen om folk uppskattar det eller inte beror ju självklart på personen och dennes intressen, men sen har ju alla det otroligt enkla valet att antingen ha överseende med mitt intresse eller att hitta en blogg att läsa som passar mer in på ens egna intressen. Svårare är det inte! :)

Än så länge finns det inte så många inlägg med egna looker men jag har planerat det länge och kommer snart att börja med speciellt "how-to-do" olika looker steg för steg. Mest sminkningar som går att bära till fest och vardags, kanske även någon lite mer catwalk-inspirerade eller bara over the top, som den nedanför. Ska bli kul!




Blended blue with rhinestones

Kommentarer
Postat av: anna

är de du? fan vad coolt!

2009-03-24 @ 21:29:52
Postat av: Malin

Nej, vilken cool sminkning! Ska bli kul att se dina påhitt, tror du kan ha en hel del roliga att plocka fram.

2009-03-24 @ 23:15:37
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: IDA

Anna - Yes, det är jag! :) Tack!

2009-03-25 @ 03:13:36
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: em

Sjukt fin o bra blogg, gillar din hårfärg :)

2009-03-25 @ 09:37:17
URL: http://enjoyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0