02.03.2009

Ingen sol idag.. Bara vitt, vitt, vitt. Och både igår och idag har jag haft julkänslor och nynnat på julmusik. Japp, du läste rätt. Haha! Men att jag har julkänslor i Mars måste bero på att vi inte firade den förra som vi brukar, och att jag då inte hade julkänslor alls. Men nu får vintern gärna försvinna... Jag vill ha sommar, sol  & varma utekvällar i Stockholm!

Hur har ni haft det denna morgon? Jag hade jättesvårt att somna igår och kunde inte somna förrän vid 5-tiden, så jag vaknade för ungefär en timme sedan av att Lina kom in och väckte mig. Vi båda hade mardrömmar inatt så nu ska vi titta på en film för att försöka glömma dem. En rolig måste det bli!


Vi på Konrad i fredags

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch för våra mardrömmar!!!! There gonna haunt me forever ;__;

2009-03-02 @ 14:06:43
URL: http://myspace.com/linaandersson_
Postat av: Max

Var dom om dinosar? 8'O

2009-03-02 @ 18:18:44
Postat av: Anonym

Du borde nog sola lite :O

Ingen negativ komentar eller nått, du ser riktigt blek ut bara!

2009-03-02 @ 19:48:30
Postat av: IDA

Lina - Så jäääävla vidrigt!



Max - Linas, ja! Haha =(



Anonym - Haha, I know, jag är väldigt blek. :) Men jag tycker det är så extremt tråkigt att sola, har lite skräck för solarium och brun utan sol är inget alternativ för mig. Det sista jag vill är att ha orange hud till mitt blonda hår - det är så många bloninder (mest fjortisar) som ser ut så och det är hemskt. Lite för slö för att pallra mig iväg till gymmet för att sola, men jag måste ändå göra det snart så jag inte bländar folk på stranden sen i sommar. ;) Haha

2009-03-02 @ 21:40:41
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0