11.03.2009 - Wednesday

Kvällens planer är att hyra film tillsammans med Lina och Max. Vad ska ni hitta på? Det ska bli kul att se hur Lina ska klara sig utan Cola ikväll, vi har nämligen ett vad hon och jag. På en viss tid får jag inte äta godis, chips och andra onyttigheter, och Lina likadant. Det svåraste för mig kommer bli att inte äta choklad... Jag är ett chokladfreak. Blir alltid sötsugen när jag ätit salt mat (det mesta med andra ord). Svårast för henne blir absolut att inte dricka Cola. Haha, blir spännande att se vem som klarar sig längst. Ni håller på mig va? ;)

Ska duscha och köra ett litet hemmaspa nu, hade jag tänkt. Var så trött igårkväll att jag somnade utan att tvätta bort sminket, så nu är det helt torrt och eländigt. Men det blir förhoppningsvis bättre efter min lilla kur! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0