10.03.2009 - Tisdag

God eftermiddag! Städningen är i full gång här hemma, något som måste bli gjort idag. Jag får halvt panik när det är stökigt, och eftersom jag är allergisk mot damm så gäller det att hålla rent. Ute är det snöstorm så jag håller mig nog inomhus idag. Jag har i alla fall inga planer inför kvällen än så länge, så vi får se om det dyker upp nåt skoj.

Förresten så fick jag en kommentar om att klänningarna jag tipsade om igår även borde kunna bäras vid andra tillfällen, så som skolavslutningen i 9:an - självklart kan dem det! Inlägget om Studentklänningarna ska absolut, för er som inte tar studenten, ses som tips till andra tillfällen. Inte bara till större tillfällen och fester, några av dem passar lika bra till vardags, enligt mig. Jag är själv sugen på flera av klänningarna!

Jag ska se till att få klart det här nu, vi hörs lite senare. Så länge tycker jag att ni ska lyssna på den här vackra låten ♥

Kommentarer
Postat av: trex

Jag läser den på engelska och har bara 50sidor kvar, har beställt dom två andra böckerna så jag kommer läsa som en gnu:P



haha du jag fick kolla på filmen efter halva boken för jag behövde spana lite på honom!



vi får ses snart, jag flyttar hem till kolbäck i slutet på april!

2009-03-10 @ 19:04:45
URL: http://trex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0