1 Mars

Det har redan blivit Mars, gud vad snabbt tiden går på vår-halvåret! Innan man vet ordet av det så är det Valborg, hundra födelsedagar att fira (inklusive min egen) och sedan kan man gå utomhus i tunna skor och utan jacka. Härligt. Jag längtar verkligen till sommaren och vill på ett sätt att den redan ska vara här.. men den får ändå gärna dröja lite, jag har mycket att fixa innan många av sommarens planer kan bli verklighet.

Jag vaknade nyss här hemma hos Max. Ja, vi sov kvar inatt igen, det kändes ganska ovärt att gå hem när klockan närmade sig 08.00. De andra ligger fortfarande här bakom mig och trynar, ska nog väcka Lina och knalla hemmåt snart. Trötthet, mensvärk, illamående.. Ikväll ska jag lägga mig tidigt, that's for sure!


I can't wait to see you again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0