Wild Child

Som jag skrev igår så hyrde vi filmen Wild Child som jag länge velat se. Filmen var precis precis som jag väntat mig; rolig och underhållande och aningen orealistisk. Saker hade antagligen sett ganska annorlunda ut i verkligheten, menar jag. I alla fall för mig som inte har mycket till tålamod. Men jag gillade den! Fäste ögonen på charmören Alex Pettyfer (som jag förövrigt blir galen på att jag känner igen men minns inte var ifrån) som spelade den "förbjudne" sonen till rektorn och blev t.o.m. tvungen att kämpa med att hålla tillbaka tårarna ett 20-tal gånger under filmen. Haha. Något som jag inte hade väntat mig. För er som gillar tjejfilmer à la Freaky Friday eller andra tjejiga "ungdomsfilmer" så kan jag rekommendera den här.  




Kommentarer
Postat av: Zara/Nä

jag trodde den skulle vara riktigt dålig när´jag såg den första gången, men den är verkligen värd att se om man vill sen en lättsam film

2009-06-08 @ 14:40:34
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0