Han är snyggare än någonsin


Jag vet att det är en paparazzibild och inte borde publiceras här, men kolla på bilden till höger där när han sitter och ler mot henne. Jag kan inte sluta le, hur gulligt ser det inte ut? Grymt snygg är han också.

Jag och Lina sitter och tittar MTV Movie Awards och äter popcorn. Kanske första gången jag ätit popcorn klockan 2 på dagen. Hennes internet fungerade inte tidigare så därav glappet i uppdateringen. Hon försöker få mig att göra situps med henne men just idag håller jag mig nog hellre till alla goda onyttigheter.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, det är ingen paparazzi bild ;)

det är Jost, man ser hans huvud i speglarna bakom på några av bilderna ;) han och hans rosa kamera :D

haha, det är flipsyde som precis ska släppa sitt album i tyskland och behöver lite tysk publicitet.. både tokio hotel och flipsyde har ju samma skivbolag, så det är väll en deal mellan dem ;)

kolla; kaulitzandthegz.blogg.se

2009-06-04 @ 19:54:22
Postat av: Tillan

snygg där faktiskt!

2009-06-05 @ 15:54:01
Postat av: Sarah

Rå het, men jag saknar hans förra utseénde! :/

2009-06-05 @ 18:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0