With a face covered in Idomin, I say goodnight

Kvällen blev, som jag trodde, mysig den med. Lina kom hit och grillade med mig och mamma och vi satt och pratade länge på altanen om allt möjligt. Vi brukar skoja om att hon aldrig kommer ihåg vilken av oss som tycker om vad, inte heller vad jag är allergisk mot... d.v.s. hon frågar ofta om jag vill ha t.ex. någon frukt - utan att komma ihåg att jag är allergisk mot det o.s.v.... Så vi kom med förslaget att hon skulle gissa vem av oss som tycker om maträtter m.m. (eftersom följande saker är såna som bara en av oss tycker om och den andra ogillar) så som o'boy, ost, läsk, pyttipanna, fiskbullar o.s.v. Hon lyckades faktiskt oväntat bra med att komma ihåg nu när det väl gällde, haha. Nej men, man kan inte komma ihåg allt, she's still the best mother one could ask for.

Jag ska strax gå ner och sätta mig vid tv:n och joina henne i hennes favoritprograms-maraton en stund innan jag går & lägger mig. Är helt slut efter dagen. Har smörjt in ansiktet med Idomin i hopp om att jag ska vakna upp imorgon med ett mindre svidande ansikte, blir jobbigt att sminka sig inför festkvällen annars. Vi får väl se hur det går med det. Måste hälla upp en kanna vatten med mycket is i för att svalka av mig också - är fortfarande kokhet (I'm hot, I know. Haha, okej, för trött...) efter att ha bränt sönder halva kroppen. Tänkte berätta om en lite halvt obehaglig sak som hände tidigare idag först bara, innan jag går ner... Kommer i ett inlägg strax.


Som vanligt så var det bara jag som var intresserad av att ta bilder idag, och då de flesta var på Lina, Max och barnen så fastnade jag själv inte på någon, men 3 stycken somriga bilder har jag att bjuda på ändå. Vi hörs imorgon igen. ♥


När vi kom fram så fanns det inte ett moln på himlen, men samtidigt som molnen blev fler och fler verkade det bara bli varmare och varmare, och för första gången på länge var jag tacksam för de tillfällena då solen gick i moln.




Min nya förälskelse. Simfötter. Ja, det är sant. Jag hade aldrig testat såna innan - jäklar vad fort det går! Jag kom över på andra sidan poolen utan att ens röra på armarna.. Hahah, jag blev helt faschinerad.. Det är nästan så jag - som har en stor skräck för att sjöar, hav och ibland t.o.m. pooler - skulle vilja testa dyka med dem i ett stort hav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0