Middag och förfest @ Ellinor

Jag är tamme fan totalt sönderbränd på näsan. När jag vaknade så var där en stor klump med hud - och såklart så kunde jag inte låta bli att dra bort det. Nu är det en stor, röd fläck på näsan som inte går att täcka. Skinnet är borta, "köttet" glänser och svider nåt så in åt helvete...... Kanske ska stanna hemma ikväll? Usch, haha, det är fan så illa. Jag är verkligen inte på festhumör alls. Men vem vet, det blir säkert jätte kul bara för att jag känner så.

Nu är i alla fall väskan är packad, kläderna på, håret fixat och jag ska knalla ner för gatan och möta upp Carro och Lina. Vi ska ta sällskap hem till Elli, dit vi är bjudna på middag och förfest innan vi ska ner till öltältet senare ikväll. Ska bli kul, länge sedan vi festade ihop.

Ha en bra lördagkväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0