The Curious Case of Benjamin Button

Jag, Lina och Max hyrde film igår kväll. Det blev Benjamin Button. Har velat se den ett bra tag nu och igår såg jag den äntligen. Jag tycker den var bra, intressant. Men den var inte riktigt som jag väntat mig. Reklamen verkade mer spännande, hahah. Men jag gillar den. Alla filmer som innehåller någon typ av odödlig kärlek är en film för mig, det är det jag fastnar för i alla fall. Jag blir så faschinerad, det skulle ju inte vara fel att träffa någon som man inte vill leva utan och som man aldrig slutar älska. Som i Titanic.. som i Moulin Rouge.. och som i Benjamin Button. Medans jag väntar på att träffa den här personen så tycker jag att ni ska se den om ni inte gjort det och om ni också gillar den typen av filmer.



Kommentarer
Postat av: Sarah

Brad är så jäkla snygg i den där filmen. (Som alla andra filmer)

Han är fan 50 snart, men så sexig :o

2009-06-24 @ 14:27:03
Postat av: Anonym

Jaa vilken HETING!!..tänk honom med lite grädde på :P MUMS hahah ..

2009-06-24 @ 16:28:16
Postat av: Lina K

Det är helt galet hur de kan få honom så ung? :O Sjukt snygg, så snygg att jag var tvungen att sätta igång filmen Troja efteråt, vilket betyder en hel del hotties att dregla över ;)

2009-06-25 @ 00:32:04
URL: http://kallelaijna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0