Sommarens härligaste dag (hittills)

Hej! Nu är jag hemma igen efter en heldag vid poolen. Fy fan vilken härlig dag det har varit! Vi har solat, badat, ätit glass och frukt, bastat (på sommaren, ja! haha) och det blev t.o.m. "brottningsmatcher" i poolen - självklart vann team Ida & Jessica. Max och Lina hade inte en chans. ;)

Jessy's sololja blev snabbt populär och vi alla såg ut som marinerade kycklingar, haha.. Men jag fick lite färg för en gångs skull! Äntligen. Det var nog dock inte så smart att glömma solskyddet för både min näsa och mina kinder är röda nu....... Ska ta och smörja in ansiktet med en kall after-sun-creme så känns det nog bättre.

Eftersom jag inte hann äta frukost imorse innan de kom och hämtade mig så mådde jag nästan illa av hunger på vägen hem, men så fort vi kom innanför dörren så började jag och Lina steka hamburgare och åt tillsammans innan hon skulle hem till sig. Vi ska tillbaka imorgon om det är fint väder och då ska jag ta med mig både frukost och mat att grilla så jag slipper bli så där jobbigt hungrig igen. Känner på mig att morgondagen t.o.m. kommer att bli härligare än den här, hoppas verkligen att vädret blir (minst) lika fint.

Hoppas eran dag varit fylld med sol, värme och bra humör, som min. Lite bilder från dagen kommer strax!




UPDATE: ...När jag kommer hem till Lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0