Röstdag & filmkväll

Har ni röstat idag? I did. Även fast jag inte är så insatt i det där med politik så vill jag ändå passa på att påverka när man får chansen.

När jag hade besökt min gamla skola för att rösta så åkte vi förbi affären, köpte mat och lite godsaker till kvällen och sedan ett stopp vid Släggan för att hyra film. Äntligen fanns filmen jag har velat se hur länge som helst! Jag pratar såklart om Wild Child, så nu ska jag och Lina sätta oss i soffan med glass och se om den är så "nördigt tjejig" som jag tror den är.


Trevlig söndagkväll önskar systrarna Andersson!




EDIT: Uhm.. verkar inte som inlägget kom ut förrän jävligt sent? Skrivet strax efter kl 21 denna kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0