Pisshumör

Det här fungerar inte. Jag kan inte sitta och vänta i två timmar på att lägga ut ett enda blogginlägg, som jag gjort nu sedan klockan 1. Jag hinner ju aldrig blogga p.g.a. det hur trög den är! Jag blir så jävla förbannad och jag hatar verkligen att lägga energi på att vara arg på en jävla laptop. Det är inte värt det. Men samtidigt vill jag ju blogga och då måste jag sitta och vänta i timmar. Jag har verkligen lust att säga åt er att komma tillbaka imorgon men hur många gånger kan man egentligen läsa det utan att tröttna? Det blir ju inge roligt att läsa en blogg där det hela tiden står att datorn inte fungerar, att man är trött och ursäktar sig för de dåliga uppdateringarna. Come on, det fattar ju jag med.

Nu jävlar ska jag köpa en extern hårddisk, föra över allt och fungerar den inte efter det så slänger jag datorn i väggen. Jag sa att det förra var det sista inlägget om sånt här, men tydligen så hade jag fel. När den fungerar snabbare, DÅ kan jag blogga så ofta om jag vill. Väldigt mycket oftare än jag gör just nu. Så jag hoppas bara att de flesta av er har tålamod nog för att stanna kvar och fortsätta läsa.


Så. NU tänker jag aldrig mer tråka ut er med liknande inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0