Nyblonderad

Jag är precis hemkommen från frisören och känner mig ganska nöjd, även fast jag tror att det blir en till omgång slingor på det här för att jämna ut lite. Lite kanter framme vid pannan as usual, men samtidigt så är en liten kant bättre än utväxten jag hade, så jag ska inte klaga.

På vägen hem såg jag lillasyster ligga och steka i solen på gården så jag ska byta om och gå ut & joina henne nu. Det är inte ett moln på himlen så jag ska lägga mig i solen jag också. Måste ta med lite skivor så vi har något att lyssna på... Hon spelar Placebo's nya skiva på repeat men det pallar jag inte hur många timmar som helst så jag får ta med några andra som omväxling.

God morgon på er förresten!


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Haha nerå :P Hm... ja det blir väl i ordning, den första först osv!

2009-06-23 @ 16:33:46
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0