Morgen!

Håller på att dona lite här, vi ska strax gå ner på stan, äta frukost på något fik och sedan gå några timmar på stan innan vi ska tillbaka till lägenheten och förbereda oss inför kvällen. Hittade ett fint armband igår som tyvärr inte vill sitta kvar på min smala handled så jag tror jag ska gå tillbaka och kolla om det kanske finns något kortare & isåfall be om att få byta. Jag hoppas på att hitta fler snygga armband och även gärna en fin klänning så vi får se vad Karlshamn har att bjuda på. Berättar mer om planerna för ikväll senare, våra magar kurrar rejält så vi ska knalla iväg.

Hoppas ni har en bra morgon!

Kommentarer
Postat av: Tillan

Ååh, fan vad kul det låter! :'D Har försökt ringa dig ett par ggr men du har inte svarat! Ni måste ha fullt upp där nere, aow det är så kul att höra er ses igen, jag har ju hört om hur mycket ni pratat om varandra och så! :'D Btw, kom hit snart babe! PUSS

2009-06-13 @ 17:59:25
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0