Middag hos mormor

Jag börjar få ganska mycket panik utan min kamera nu. Jag brukade bilder hela tiden, på allt, men när man bara har mobilkameran fungerandes, som dessutom inte är den bästa, är det inte lika kul längre. I need a new one! Min gamla fungerar inte heller så det är inte heller ett alternativ. Hur ska jag göra när vi åker till Alanya? Jag kan ju inte låna Linas kamera stup i kvarten.. Haha, jag får köpa engångskameror. Gud vad värdelöst. Någon vänlig själ kanske låter mig låna en kamera om jag har tur.

Halv 3 ska jag åka hem till min söta lilla mormor och äta middag. Hon reser som vanligt till släkthuset i Finland över sommaren så vi ska säga hej då. Förra (och femtielfte) gången jag var i Finland så svor jag på att aldrig åka tillbaka, men jag har ångrat mig.... Det är mysigt att vara där vid släkthuset, bada vid stranden, gå i affärerna i stan, träffa våra trevliga grannar och hälsa på släktingar. Dock bodde vi på en camping förra gången så det kanske var det lilla utrymmet i stugan som fick tålamodet att svämma över. Nästa gång jag åker dit så blir det med husbil, det har jag i alla fall bestämt. Lite mer privat - mycket mer spindelfritt.

Jeez, det är mindre än 1 timme kvar tills vi ska åka och jag har inte ens duschat. Got to go!


Jag & Lina hos mormor i Januari



Idag är jag lite extra glad! =)

Kommentarer
Postat av: Zara/Nä

snygga ni är!



du hade kunnat få lånat min system om jag vi bott lite närmare varandra YY

2009-06-08 @ 14:39:38
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilka babes!!



jag saknar verkligen att ha någon ibland. bara någon att vara nära och få krama på. Tur att syrran kommit ner nu...ha ha!



Nej, hur gick det med det där medlet? Förmig funkade det inte alls...tycker bara det blir fler prickar?

2009-06-08 @ 20:24:46
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0