Karlshamn - Dag 2

Efter att ha festat långt in på natten så var nog ingen av oss pigga, men vi ville ändå ta vara på dagarna så vi var uppe redan redan vid 11...

Den första kommentaren jag fick vid frukostbordet av Johanna var, "Ida, vad har du för ansikte egentligen?".... Hahaha! Alla vid bordet började asgarva och jag satt som ett frågetecken, men hon förklarade snabbt att hon menade att jag såg likadan ut som kvällen innan, hon förstod inte hur sminket kunde hålla så bra. Jag var nämligen så trött att jag somnade utan att ha tvättat bort sminket kvällen innan. Men, haha, ni kan ju föreställa er chocken när jag plötsligt fick frågan, "vad har du för ansikte egentligen?". Haha..


Vi fixade oss, packade ner mat och dricka till lördagen & åkte sedan in till stan. Daniel bokade biobiljetter till kvällen men innan det så ville vi tjejer ta en titt i några av Karlshamns butiker


Efter att ha gått på stan någon timme i regn så var både hår och kläder blöta. Vi fräschade till oss och åkte till Bromölla för att gå på bio. Som jag skrev tidigare så såg vi Baksmällan. Skitrolig film!


Resten av kvällen blev lugn hemma i J & D's lägenhet. Skönt med det emellan festerna. Kolla vilken fin katt de har!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gud vilken fin katt, vacker päls och blåa lugna ögon. Verkligen fin!

2009-06-18 @ 17:30:00
Postat av: Johanna

Lille fille<3

2009-06-18 @ 22:20:02
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0