IKEA

Jag ska strax åka in till IKEA i Västerås med Lina & Max. Håret är fortfarande blött så jag får skynda mig innan de kommer. Tar med mig mitt presentkort så får vi se om jag hittar något intressant. Jag vill fortfarande ha den gigantiska tavlan med eiffeltornet, vet ni vilken jag menar? Älskar den. Ramar måste jag också ha. Svarta ramar. Är sugen på att få upp fler egna foton och eftersom allt annat är i svarta ramar så passar det bäst.

Förresten så läste jag att Jude Law kommer till Kronobergs slott för att spela Hamlet i Augusti. Wooh! Det skulle inte vara helt fel att se den snyggingen i verkligheten. Undrar om det finns biljetter kvar.... Kanske blir en weekend i Danmark i slutet av sommaren? Haha...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt att man bor i Helisngborg då, 20 min från Danmark ;p Härlig blogg du har!

2009-06-16 @ 19:59:05
URL: http://skurtrasa.blogspot.com
Postat av: Rach

åh ja, Jude law! :**

2009-06-16 @ 22:40:49
URL: http://thechase.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0