I Karlshamn

Greetings from the south of Sweden! Haha. Jag befinner mig just nu nere i Karlshamn. Jag och Lina har länge planerat, i smyg, att åka ner hit för att gå på våra vänners student, så igår morse vid halv 8 satte vi oss på tåget mot Blekinge med en 6 timmars tågresa framför oss. Vi hade som tur var med oss en stor väska med mat så vi överlevde.

Ledsen för de icke existerande uppdateringarna igår, jag hade tänkt blogga några gånger på tåget men Linas dator fungerade inte som vi väntat oss. Internet dog innan jag ens hann logga in på bloggen.

Igår  var det ja. Vi blev hämtade på stationen och förberedde oss lite hemma hos Johannas föräldrar innan vi åkte mot skolan. Jag och Lina förskte gömma oss bakom en tall (haha!) så att de inte skulle se oss förrän de sprang ut.. och visst lyckades vi med våran plan att överraska dem! Lina kom först och skrek rätt ut, högt som satan, när hon fick syn på oss och brjde gråta. Haha, så jävla underbar. Notera här att jag inte har träffat henne sedan den 3 Juli 2007 - det är snart två år sedan! ..Så även jag började gråta. Haha. Inte långt efter så kom Johanna och även hon började skrika och peka mot oss. Lina lyckades få deras ansiktsuttryck på bild och jag måste verkligen visa dem när jag kommer hem. Hahahah, priceless!

När de var klara så kom en glad Lina springandes rätt i min famn, fy fan vad kul det var att träffa henne igen! Haha, jag blir nästan tårögd bara av att tänka på det. Jag måste definitivt  träffa henne minst en gång till innan vi åker hem. Resten av eftermiddagen, kvällen och natten spenderades med att fira Johanna i deras fräldrars gigantiska hus tillsammans med hennes vänner och släktingar - en bunt väldigt trevliga människor. Så jävla rolig kväll. Och det bästa av allt - det var bara första kvällen av våra dagar tillsammans.


Vi är nu i Johanna & Daniels lägenhet och håller på att fräscha till oss lite. De har världens konstigaste tangentbord, det är lite kämpigt att hitta rätt, haha. Vi gick en sväng på stan idag och ska alldeles strax på bio. Nu ropar dem - got to go! Vi hörs senare eller imorgon.


Kommentarer
Postat av: näthnatash

jag gillar din blogg,

din sminkning är fantastisk också!

2009-06-12 @ 20:11:42
URL: http://nathlavinja.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så jävla underbart att ha er här så ni kan inte ana:D Hoppas ni med ha det kul! I morgon ska vi shoppa, vara onycktra och dansa:D<3

2009-06-12 @ 22:55:03
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0