God middag!

Fy sjutton, det var länge sedan jag mådde så dåligt i kroppen som jag gjorde när jag vaknade imorse vid halv 10. Jag lovar, det kändes som jag hade hål och sprickor inuti kroppen, jag kunde knappt resa mig upp.. Men efter att ha druckit två stora glas fruktsoppa så mådde jag bättre och somnade om. Vatten är det absolut sämsta för mig dagen efter. Det mår jag bara mer illa av. Fruktsoppa is the shit, det känns ärligt talat som att det "lagar min kropp".

Kvällen på Qvarn igår var kul. Efter att jag & Lina hade fixat oss hemma hos mig så gick vi över till Jessy och förfestade (där istället). Vid halv 12 kom våran skjuts & kvällens dansande skedde mer i bilen på väg dit än inne på Qvarn, haha. Det var liveband och ca 500 pers som trängdes på dansgolvet, vid scenen och på bänkarna. Vi var kvar till stängning och efter det kom våran skjuts och då var det hem & sängen som gällde. Självklart glömde jag bort att jag hade Linas kamera med mig där inne, men jag tog några bilder på förfesten som jag håller på att föra över till datorn i skrivande stund.


Jag ska snart gå ut och sätta mig och läsa lite om Modets historia under 1900-talet i det fina vädret. Tar med mig kameran, måste visa er några av de galna formerna på skor genom åren lite senare. Ett glas fruktsoppa får också följa med.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fint väder?! Det haglade i Karlskoga förut :o

2009-06-07 @ 16:43:43
Postat av: Zaid Al Jaderi

ja den e as bra :)

så lite så!

2009-06-07 @ 16:53:30
URL: http://teiiz.blogg.se/
Postat av: johanna

SV : Men ta det lugnt!

2009-06-07 @ 18:09:40
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0