Fruktsoppa brukar hjälpa..

En sak jag nästan alltid gör morgonen efter att jag har druckit är att vakna jätte tidigt, dricka några glas fruktsoppa och somna om; när jag sedan vaknar igen så mår jag alltid hur bra som helst. Det känns som att kroppen "läker" av fruktsoppan - och det måste vara fruktsoppa eller drickyoghurt, allt tunnare gör mig illamående. Vatten är värst.

Det verkar dock inte fungera idag. Inte den här morgonen. Jag vaknade för en halvtimme sedan, gick ner och drack 3 glas fruktsoppa och kan nu inte somna om. Det går verkligen inte. Buhu... Min kropp känns trasig.

Jag ska ta med mig täcket och lägga mig i soffan och sätta på en film....... Får se om jag lyckas somna där. Mami kommer hem om ca 20 min så då får hon ta hand om mig. Familjens egna Dr. Phil brukar alltid veta what to do i jobbiga lägen, så kanske har hon något tips även om sånt här. Jag hoppas på det i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0