Film time!

Så! Nu har jag förberett lite grejer inför imorgon och hjälpt Lina att färga hennes hår. Har ni några roliga planer för midsommar imorgon? Det enda jag har inplanerat hittills är middag hos min låtsaspappa mot kvällen. Jag och Lina ska åka dit lite tidigare, någon gång på dagen, eftersom jag ska fixa hennes hår till kvällen. Hon ska ha en lite mer avancerad frisyr så det blir jag som får (fläta och) tupera. En av mina specialiteter, haha. Men jag har ju lärt mig av en frisör (som förövrigt själv har skitsnyggt hår) och sedan gillar jag att hålla på med hår så det är inte så konstigt att det blir bra.

Men det är ju så lätt egentligen... Många gör bara på fel sätt. Och det rycker verkligen i mina fingrar när jag ser någon tupera på ett sätt så det omöjligt kommer att hålla länge.

Jag ska gå ner till Lina nu och kolla om hon hittat något bra att titta på. Vi tänkte se en film innan vi går & lägger oss, får se om hon valt något medans jag bloggat nu. Hoppas vi har popcorn hemma, blev jättesugen nu...

God natt! ♥


Btw, till dig som undrade om en bra primer - jag ska kolla upp vad den jag hade förut hette, den fungerade jättebra. Bästa helsvarta ögonskuggan (som jag har testat) kommer från Qlinique! Röd/silvrig liten dosa. Try it!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kan inte göra en bra förklaring om hur man tupperar håret bra? :) För hur jag än gör så håller det antingen i bara ca 1 timme eller så blir det bara trassligt och fult. Så lite tips hur man gör skulle verkligen uppskattas. :)

2009-06-19 @ 01:45:23
URL: http://sofiablohm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kolla min blogg:D!!!Bilder från Midsommar 2007:D<3

2009-06-19 @ 11:20:03
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: M0X

ha en bra midsommar! kram

2009-06-19 @ 11:52:30
Postat av: M0X

ha en bra midsommar! kram

2009-06-19 @ 11:53:43
Postat av: Sofia

Svar: Haha nej jag vet Gustav är egentligen inte tjock. Men det är jag och min syster som har lite intärna skämt om Tokio Hotel. Bland annat består mer en hälften av skämten om Georg. Haha! Så jag tycker egentligen inte att Gustav är tjock.

Jag vill också höra hela albumet. Det är ju hur lång tid som helst till spetember, då det i alla fall ryktas om att det ska släppas.



Tack så mycket, jag gillar också solglasögongen jätte mycket. :) Dom finns att köpa på Gina Tricot för 99 kr. :)



Åh vad snällt, då kanske jag också kan lära mig att tuppera håret snyggt. :D

2009-06-19 @ 13:02:23
URL: http://sofiablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0