Cologne 2007

I förrgår kväll så hörde jag ett enormt vrål från nedervåningen, tätt följt av "IDA!! KOM HIT!!".... Det vara Lina som kollade en av favorit-TH-bloggarna och precis hade börjat titta på en fanmade video innehållande bilder och videoklipp från ett fan som kallar sig haeLUXURY (cred till henne!) från när hon sett TH på andra ställen än konserter. Plötsligt såg hon mig i en video från Köln 2007. Detta var för över 1 ½ år sedan..


Tom signerar till mig. Jag mitt på bilden, vid den ljusrosa pilen.

Ni ser det vita mellan våra huvuden? Det är min hand där jag håller kameran..  jag hade den så högt i början för att filma över fansen som var i vägen, när han sedan kom närmare så tänkte jag inte på att ta ner den, so he bumped into it. Sorry.



Bill framför mig. Alina började gå efter Tom och är precis för mig på bilden, jag stod mellan henne och tjejen man ser ansiktet på. Vid pilarna.

Förresten så har jag så mycket copyright på de bilderna från Köln som jag tidigare visat så jag tänkte visa dem igen om ett tag, lite mer synliga den här gången.



Georg signerar till mig. (Mina händer där, haha..)


I do look a bit creepy here, I admit that, men det är i alla fall jag som står där och säger något till Georg när han precis signerat. Vad jag sa är dock fortfarande ett mysterium.


Hahahah, hej!

Man ser mig vid flera tillfällen, här kan ni se resten;


Tokio Hotel '05 - '09
by haeLUXURY


Jag tycker alltid att det är lika kul att hitta bilder eller videor där man syns när man är ute på såna här resor. Jag har en hel "minnesmapp" full av dem!

Kommentarer
Postat av: D E L L A ♥

Oj, när var det?

Nu blir jag avundsjuk! hahah :D

2009-06-02 @ 20:12:52
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0