Busy day yesterday

God morgon!

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen igår, jag var upptagen hela dagen.

Tänkte att jag skulle gå upp lite tidigare än vanligt idag och ställde klockan på 12, härligt nog vaknade jag en timme tidigare än planerat. 11 duger gott & väl! Jag är pigg och trött på samma gång.. vill äta frukost, men är alldeles för nyvaken än så länge. Blir ni också det ibland? Illamående om ni äter för tidigt? Jag har börjat blivit det nästan varenda morgon på senaste tiden, även om jag går upp ganska sent, förstår inte varför...

Idag ska jag sy! Sy, sy, sy. Jag har massor av jeans som sitter så fult i benen att jag flera gånger funderat på att slänga dem - vilken tur att jag inte gjort det! 6 par ska idag bli som nya. Även några andra plagg ska få nya former och längder. Allt à la Ida! Jag sydde in ett par ljusa jeans (vid smalbenen) igår och nu sitter de perfekt. Well, lite långa i benen är de kanske men det är stuprörsjeans så då gör det inte så mycket. Ska ner till tygaffären lite senare, förhoppningsvis har de tunna guldrep till moi. Nitar i olika storlekar ska införskaffas under helgen och självklart visar jag några plagg här i bloggen när de är färdiga. Jag har så mycket idéer till plaggen så ni anar inte!

Yes - magen börjar kurra. Dags för frukost!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0