Att hon alltid ska vakna så tidigt..

Godmorgon!

Jag satt uppe på msn inatt tills klockan närmade sig 4, jag vill verkligen sova vidare..... Lina väckte mig dock för en stund sedan och tvingade upp mig, så
nu är jag uppe. Mot min vilja. Vi ska åka iväg och sola om ett tag, få lite färg
till midsommar. Inte för att det hjälper mycket men 1 gång, men jag måste ändå ta det lugnt så jag inte ser ut som en tomat imorgon, jag bränner mig alltid. Äta frukost och duscha håret ska jag hinna med innan vi åker så det är ingen idé att sitta här och slöa..

Vet ni förresten vad jag fick reda på igår? Att det bodde en sotare här innan oss visste jag redan... Alla hans sotargrejer är kvar i verkstaden nere i källaren...
Men den lilla detaljen att han dog i mitt rum verkar de ha glömt att nämna. Sweet! Visst har jag undrat varför hans saker är kvar hos oss, men aldrig brytt mig tillräckligt mycket för att fråga. Det fattades ju bara det här, inte undra på att det alltid kommer konstiga läten uppifrån. Precis vad man vill höra när man redan är så mörkrädd man kan bli, right?

Min lillasyster berättar det till varenda själ hon pratar med nu så hon låter mig inte precis glömma det heller. Thank you, lil'sis! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0