Ashtray heart

Jag tänkte ha ett eget litet spa hemma hos mig innan jag går och lägger mig, men när jag ringde för att kolla var min mobil var så svarade (till min förvåning) Lina, hade tydligen glömt den hos henne tidigare idag. Eftersom jag ändå hade behövt gå dit och hämtat den så bestämde jag mig för att ta med mina grejer och gå hem till henne istället och sova över. Nu är jag här och har väntat en timme på att få låna datorn... Ville ju lägga ut bilderna från idag och nu är de publicerade så de finns i inlägget nedanför.

Jag hoppas att det blir kanonväder imorgon för redan vid klockan 9 blir vi isåfall upphämtade här hos Lina och åker iväg för att spendera en till dag vid poolen hos Max farmor och farfar. Vi ska hinna gå till affären innan vi blir hämtade också, för att köpa frukost, något att grilla senare på dagen och lite annat smått & gott, så vi ska sova snart - ska bara titta på DVD:n som man fick med Placebo's nya album först - ingen av oss har sett den än. Kommer bli ännu mer peppad inför November då vi ska på deras konsert!

Vi hörs imorgon innan vi åker. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0