29:e Juni - Måndag

God morgon!

Mitt rum skulle kunna användas som bastu på sommaren, det är helt seriöst. Det var galet varmt när jag vaknade (och det är det fortfarande), men jag fick i alla fall sova ut ordentligt för första gången på.. säkert en vecka.

Nu har redan klockan blivit över 3 (började med inlägget halv 3 (!!) - där ser ni ett ex. på hur lång tid det kan ta att blogga från min dator) och jag känner mig så där äckligt stressad just nu. Jag måste packa min väska och samtidigt skicka över tre ton bilder till Lina, jag är röksugen som aldrig förr och så hungrig att jag snart tuggar av mig armen. Måste bara få klart det här så skriver jag strax igen.



Bilderna är från igår. Jag hade en mysig kväll brevid sjön med bad och grillning. På vägen dit, när vi stannade för att sträcka på benen i skinnskatteberg, mötte vi min kusin och efter att ha fått i Lina lite vitaminer & vatten hos hans föräldrar (hon svimmar ibland & det var vad som hände här också) så han gjorde oss sällskap till sjön.

Första doppet i något annat i en pool det här året, men när mamma sa att hon, tidigare samma dag, hade sett en blodigel simma omkring där så var jag & Lina inte kvar länge till i vattnet. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0