20 Juni - Lördag

"God morgon" känns lite för sent att säga, så god middag på er. Hann inte uppdatera igår innan vi drog iväg. Jag och Lina åkte tillbaka hemmåt och spenderade den senare delen av kvällen hos Mange med honom och massa andra. Vi satt utomhus hela kvällen/natten på altanen så regnet var vi skyddade ifrån, men inte kylan. Jag, som bara hade jeansleggings och en tunn topp, frös så mycket att jag till slut domnade bort i kroppen. Jag hade en ganska kul midsommarkväll ändå, speciellt hemma hos Mange. Trevligt folk och mycket skratt - duger bra för mig! På vägen hem så gick vi förbi en annan fest men där blev vi inte långvariga.

Det var dock som att allt släppte när jag kom hem, jag började skaka och frysa som en galning, även efter att jag krypit ner under täcket. Är fortfarande kall så jag ska sätta på mig stora mjukisar och min älskade Kani-tröja (bästa köpet någonsin) och göra iordning lite frukost framför tv:n.

Jag hoppas att ni alla fick en jätte trevlig midsommar - förhoppningsvis utan regn! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0