14 Juni (2008) - Tokio Hotel live i Nijmegen

Den 14 Juni förra året såg jag och min lillasyster Tokio Hotel live i Nijmegen, Holland. Vår första open-air konsert med favoritbandet. Förutom att vi var lite dåligt förberedda så var själva konserten underbar och det var även första gången jag hörde Geh live. Hade hållt mig från att lyssna på den från andra konserter på t.ex. YouTube så jag hade ingen aning hur den var att höra live.
Vad jag tyckte när de spelade den? Det var helt fantastiskt. Jag stod där brevid Lina och gungade till musiken med tårar i ögonen. Nej, jag brukar inte gråta på konserter men låten var så vacker live, det gick inte att hindra.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0