12 Juni (...2007)

Det är galet vad tiden går fort. Idag är det hela två år sedan jag såg Tokio Hotel för första gången, på deras skivsignering på Bengans i Stockholm. Jag har tyvärr ingen av mina egna bilder på grabbarna här på datorn hos Johanna & Daniel, men minns jag rätt så finns några dem i kategorin "Tokio Hotel LIVE".. ifall att.

Great day från början till slut, that's all I can say.




Bild från OKEJ-tidningen. Lina, jag, Lina, Johanna och de andra fansen väntar på att bli insläppta


Georg vinkar fram mig till bordet medans Lina & Johanna får sina skivor signerade av tvillingarna


På väg fram till Tom
(Om der är det Din bild så feel free att kommentera med ditt hela namn, bloggadress eller liknande så jag kan ge cred)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0