An evening in pink

Jessy ringde och ville ha med mig som sällskap till en fest igår kväll, och eftersom Lina inte började förrän kl 1 idag så hängde hon också med oss. Efter en snabb-fix så började kvällen hemma hos Putte. Vi drog sedan runt till olika ställen under kvällen. Till Jessy och drack våra special-melon-drinkar, vidare till en annan fest och till sist efterfesten hos Mogge.

Jag är stressad och hinner inte skriva mer detaljerat just nu, men det var kul, jag hade en trevlig kväll!


Våra goda melon-drinkar!
Hos Jessy skar vi upp melonhalvor, gröpte ur och åt upp innehållet och hällde sedan i cider i "skålen", vilket gav det en lite fruktigare smak - i alla fall så gav det oss en lite somrigare känsla, haha. Kul tips för någon temafest annars!


Även fast jag älskar rosa så känner jag mig inte helt bekväm i färgen eftersom.. ja, ni vet. Blond, rosa... Det blir lätt lite "Barbie"-feeling, vilket inte riktigt matchar min personlighet. Men jag gjorde ett undantag och lånade mammas rosa fodral från Gina Tricot och matchade den med svarta jeansleggings och nitbeströdda klackskor. (Nej, inte de på bilden, haha.) Den syns inte här, men jag gillar den urringade ryggen!


Kommentarer
Postat av: Emma

hejsan! förlåt om jag stör. ville bara kika in och berätta att du har en jätte fin blogg. Och även fråga dig en sak kan du svara på dagens fråga i min blogg? Dagens fråga handlar om; Har du nånsin pratat med kändisar eller skrivit till dom på tex Myspace? Om ja, vilka har du fått svar ifrån eller pratat med irl?



till dagens fråga; http://emmaeriica.blogg.se/2009/july/tillbaka-for-en-stund.html



I samma inlägg finns det en video av ett spöke som troligen visas vara Michael Jackson. Kommentera gärna vad ni tycker om videon. Ärlighet tack! Va helt ärlig när ni kommenterar! :D



Jag gör icke reklam för min blogg!



Tack!



EmmaE.

2009-07-19 @ 02:01:27
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Sarah

I hur många år har du rökt? :P



Jag fattar inte hur man kan vilja förstöra

eller utsätta sin kropp för något så farligt ;/

2009-07-20 @ 22:18:05
URL: http://saarahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0