Sean Paul @ Gröna Lund 2004



Tänk att det idag har gått hela 5 år sedan jag såg Sean Paul live på Grönan.

Jag minns så tydligt spänningen inför att se honom i verkligheten, det "långa" 4 timmars köandet, hans sexiga moves, hur fanatisk jag blev när han valde ut två tjejer som fick följa med honom på efterfesten, hur besviken jag var att jag inte hade åldern inne för att ens gå på den oofficiella efterfesten och över att inte hinna köpa en t-shirt p.g.a. att jag var tvungen att stressa till tåget som skulle ta mig hem............ Hur vi memorerade & kom ihåg registeringsskylten till hans vita limousine i flera månder efteråt och hur barnsligt seriös jag var med att inte tvätta min vänstra hand efter att han tagit i den.

Haha. Jag hoppas att jag får chansen att se honom live igen. Michael Jackson blir kallad The King of Pop - Sean Paul förtjänar definitivt att bli kallad för The King of Dancehall.

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Jaha, okej:)

Ja, det ska jag göra!

2009-07-09 @ 16:15:44
URL: http://emelielagerqvist.blogg.se/
Postat av: Sina

Det var en bra konsert! :) Jag var faktiskt DJ på hans inofficiella efterfest. Det var tider det...



/Sina

2010-06-25 @ 21:44:49
Postat av: IDA

Sina: Jaså? Vad roligt! Jag minns att jag var så ledsen att jag inte kunde gå på den (om det var samma du menar som den de delade ut flyers om) eftersom vi skulle ta ett tåg strax efter. Haha.. Ja absolut - det var tider det! Jag håller bara tummarna att han kommer hit igen! :)

2010-06-25 @ 22:04:59
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Sina

Jepp, vi hade ett gäng som stod och delade ut flyers där på Grönan. Det var ju två efterfester den kvällen. En var för dem äldre, den officiella efterfesten på Stacy's (där Sean Paul kom förbi) och den andra var för dem under 23 år på Mondo (nuvarande Debaser).



Tråkigt alla fall att du inte kunde komma. Det var en trevlig kväll :)



Har du FB, förresten?



/Sina

2010-06-28 @ 16:33:18
Postat av: IDA

Sina: Ja det kan jag tänka mig att det var! :)

Det var nog den för de under 23 som jag hörde om då. Var dock inte ens 18 at the time så vet inte hur jag hade tänkt lyckas med det. Haha



Ja jag har Facebook! Finns där under Ida Andersson - profilbilden är just nu på "halva mig".

2010-06-30 @ 17:00:08
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0