Någon som är bra på att tyda drömmar?

Hej! Jag satte på mig klackarna och drog ut för att festa igår kväll och kom inte hem förrän tidigt imorse = sen uppdatering idag.

Jag har vaknat och somnat om flera gånger sedan klockan 11, då jag hade bett om väckning. Jag hade jätte konstiga och obehagliga mardrömmar hela natten. Allt från att bli jagad av en clown som skulle våldta mig och en varulv som ville slita sönder mig, men som jag var tillsammans med när den inte var en varulv - till svartsjukebråk och att jag gick ensam längs en lång gata på mallorca (som inte alls såg ut som mallorca) med en liten flicka konstant ropandes på mig från andra sidan gatan och Barack Obama sittandes, ensam, på McDonalds uteservering (också på andra sidan gatan). Haha.. Det är inte alltid lätt att tyda drömmar.

När jag tänker efter så har jag haft mycket konstiga drömmar på senaste tiden..... Brukar ni också ha det? Vad är det konstigaste (eler bara något konstigt) som ni har drömt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

En clown symboliserar oftast glädje, men kan också betyda att omgivningen inte tar dig på allvar. tror varulv är när man känner lust typ. vet inte men varg är ju liknande varulv och det betyder: En dröm om vargar symboliserar en opålitlig och grym person. Biter den dig kommer du att bli sårad

. våltäckt är att du känner skuld över något eller rädd inom sex.



hittat på internet

2009-07-20 @ 10:11:22
Postat av: Malin

Ja dau, vet inte riktigt vart man ska börja dröm tydningen? Det var många olika konstiga saker med

2009-07-20 @ 18:20:49
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0