MJ all day

Hej! Har ni tittat på programmen om Michael Jackson på 4:an idag? Jag satt klistrad i soffan. Men tycker ni inte att det kändes som att det var en del som de inte hade tagit med? Jag menar, man såg inte mycket av hans fars ständiga "mobbning" direkt mot Michael. Nog för att han verkade vara en riktig pain in the ass ändå, men det kändes ändå som de inte visade riktigt hur hemskt hans uppväxt var. En sak som dock var lite kul att de t.o.m. hade tagit med (en kopia av) Bubbles. Jag älskar verkligen apor, även om jag anser att de hör bättre hemma i djungeln.

Jag ska hoppa in i duschen nu, slänga på mig kläder och sedan gå iväg för att möta Lina. 4:ans dag med extrainsatta MJ-program är inte slut än och eftersom båda ville se det som börjar 22.40, bestämde vi oss för att se det tillsammans.

Got to hurry now!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag tittade på det, så vackert!

Började tjuta som bara den när hans

dotter skulle hålla tal i slutet.

Jag skulle göra vad som helst för att ha

Michael som pappa, eftersom jag inte har

någon riktig. En sån jävla fin person <3

2009-07-07 @ 21:50:26
URL: http://saarahk.blogg.se/
Postat av: Hanna!

Sv:ja de är förjäkligt :@

Btw,fin blogg du ha :D:D

2009-07-09 @ 18:52:49
URL: http://mylifeisbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0