Hemmaspa

Ikväll ska jag träffa Lina - men innan det så ska jag ha ett litet hemmaspa här! Peelingkrämer, skrubbsvampar, och ansiktsmasker är några av de saker som står på badrumsbyrån och väntar på mig. Ska även försöka få lite fin färg med Doves Summer Glow. I'm going to be freshness itself när jag är färdig. Eller vad tror ni?.. Haha



De här sakerna hade gärna använt under min lilla spa-eftermiddag.
Visst är de söta? Finns i 4 olika kollektioner: Coconut Bon Bon, Chocolate Cupcake, Strawberry Licorice och den som syns här ovanför. Birthday Cake Batter. Blir du lika sugen som jag så finns dessa sötasaker att köpa hos SEPHORA.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, Doves summer glow e jättebra!

Har lyckats bli beroende

2009-07-28 @ 23:17:19
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur var ögonskuggorna du köpte? :)

2009-07-29 @ 12:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0