Fint väder sökes

Vad är det här?.... Var är det underbara sommarvädret? Har ni sett det så får ni hemskt gärna skicka hit det i några dagar, jag börjar tröttna på regn och gråa moln.



När - och om - solen nu kommer tillbaka så skulle jag inte tacka nej till att flyta runt på den här i en pool. "Denna uppblåsbara fåtölj för poolbruk är helt perfekt för latmaskar som inte vill paddla sig in till land för att hämta sig en runda bärs till. Den är nämligen utrustad med en motor. Motorn styrs med en joystick från armstödet och tar slöfocken dit han vill."
 
Nice! Den här fåtöljen är som gjord för mig!


Kommentarer
Postat av: MC

Tack! :D Min idé hahaha märkte att andra människor brukade göra ungefär likadant fast med logon... men Jag tänkte att jag ville ha min tårta lite mer..."Verklig" typ xD haha om du fattar :P

Men den var jätte god iaf! ^_^

2009-07-27 @ 11:02:51
URL: http://chabelar.blogg.se/
Postat av: MC

Och om Chris Browns video...



Jag vet! :D hahaha man märkte att han satt o läste xD undra vem som skrev det talet... kanske han advokat lol XDD

2009-07-27 @ 11:05:01
URL: http://chabelar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0