Filmtips?

Jag måste börja gå och lägga mig tidigare på kvällarna. Jag tror inte att jag har vaknat före klockan 15.00 på säkert en vecka nu. Det har blivit många sena nätter men ikväll blir det en lite tidigare skulle jag tro. Jag ska hem till Lina för en filmkväll tillsammans med sjuklingen.


Vi har lite svårt att bestämma vilken film vi ska se så jag tänkte kolla om någon här har något tips. Minns jag fel eller var det någon som kom med förslag om Hugh Jackman-filmer för ett tag sedan?..... Vad ni än har för förslag så är ni välkomna att tipsa om dem. Krigsfilmer kan vi skippa, men allt annat. Vi vill fortfarande se The Notebook (!!) men den verkar inte finnas någonstans här.

Jag ska göra iordning mig lite nu. Kikar in här innan jag går och hoppas på att se i alla fall några förslag på bra filmer då. Kramar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0