ENCHANTED

Gillar ni också "Rena Rama Rolf"? Hahah, jag skrattar lika mycket varje gång jag ser det. Det var dock riktigt länge sedan jag såg det senast, så ikväll tänkte jag bänka mig framför tv:n och titta på de 4 dvd:erna. Men först blir det middag med familjen. Och till det; Förtrollad! Den oteckande Disney-filmen som tydligt "hämtat inspiration" från bl.a. Snövit, Törnrosa, Skönheten & Odjuret och Lady & Lufsen. Jag tycker den är skitmysig. Tredje gången gillt - och nu tvingar vi mamma att se den också.


Klicka på bilden för att komma till mitt favoritklipp från filmen. Bäst på 1:49. Åh..
(Titta INTE om du inte sett filmen men vill göra det. Avslöjar för mycket.)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Nu är jag tillbaka efter en massa kaos omkring mig. Har varit på akuten och det slutade med kryckor. Läs senaste inlägget så får du veta mera. Inte så roligt =/

Hoppas allt är bra med dig och att du har haft en bra vecka. Hänt nånting nytt hos dig?



Pussar

EmmaE.

2009-07-24 @ 12:23:40
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0