Du har mer kraft än du tror

Medans jag är borta så vill jag be er läsa igenom ett inlägg från friendsbloggen (som jag snubblade över igår när jag höll på att surfa runt) som höll mig vaken en stund inatt. Det handlar om kraften man har att påverka personer, mer exakt "Underskatta aldrig kraften i det du gör." Det var verkligen en hemsk men ändå otrolig berättelse att läsa. Och så sann.

Gå in och läs själva!

...och tänk efter om det finns någon du kan hjälpa.
Kanske är det t.o.m. du själv som behöver stödet?


Kommentarer
Postat av: veronica

SV: Ja, jag trodde inte heller att han skulle få så bra erbjudanden efter "påhoppen" ;o Men det är bara bra, i love him! :D



Och ang. Gustavs nya hårfärg; SNYGGT! :D hahah, nu är det bara Georg kvar? ;b

2009-07-16 @ 14:01:58
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0