Beauties Factory



Jag vill rekommendera en ev mina favoritsidor för er sminkintresserade;

BF-beauty.com säljer bland annat "Pro Eyeshadow Palettes" med olika antal skuggor - 180, 130, 120, 96, 88, 80, 78, 72, 70, 64, 50, 45, 40, 30 - till superbra priser och grym kvalité. De innehåller både matta och skimrande ögonskuggor och det som gör de så fantastiska för sitt pris är att de har en så hög pigmenthalt. Skuggor innehållande mindre pigment för de som inte vill ha så starka färger finns också att köpa.

Paletterna är till för både proffs, hemmabruk och väldigt perfekta för nybörjare som inte vill slösa större summor pengar på dyra produkter när de testar sig fram. Jag skulle vilja rekommendera den supersnygga 30 Color Palette för er som gillar färg. Kostar 203 sek - och då följer en present med på köpet.

Ni som är intresserade kan se tutorials & reviews från kunder på deras hemsida.



Lösögonfransar har de gott om också. Både hela och tippar. Deras sortiment innehåller fransar för både för party, mer unika för t.ex. photoshoots och även för en mer naturlig look. Och kolla in priserna, det är löjligt billigt. Du kan t.ex. köpa 10 par fransar med naturlig look för $3.49, vilket är ungefär 28 svenska kronor. Eller 20 par för $5.99 = ungefär 48 kronor (!!). Vill man inte ha 10/20 par så finns det även mindre förpackningar innehållande 3 likadana par för ca 24 kronor. Här i Sverige får man oftast betala mellan 60-120 kr för bara ett par.


 

-> Några av mina favoritfransar <- (bild)



Jag väntar just nu på att få hem min 120 color palette och jag är så förväntansfull så ni anar inte (!!). Har en hel del looks att visa så ni får se hur några av färgerna från paletten ser ut & får exempel på hur de kan matchas med varandra. I can't wait to get started! Vid nästa beställning tänker jag införskaffa antingen den här (30 colors) eller den här (180 colors). *Heartattack*
Så jävla snygga, jag får ont i magen.


Bäst av allt - vet ni vad jag betalade för frakten till Sverige?............ 14 kronor.




BF-beauty 


Kommentarer
Postat av: Rach

Ja! Jag vet inte om jag har varit inne på denna sidan när jag har kollat på paletter. Men har varit på en del amerikanska. och det är helt sjukt, det finns många billiga som är bra. När man kollar på typ 4-pack ögonskuggor för samma pris (i nån affär här i SWE) som en stor palett på hemsidorna XD (y). Skall också beställa en snart tror jag ^^ (man tjänar ju in frakten osv).

2009-07-10 @ 22:30:34
URL: http://thechase.webblogg.se/
Postat av: M

gid åp reknät

2009-07-11 @ 00:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0