"..I POPPED YOUR CHERRY!"

Solen & det fina vädret är tillbaka! Härligt! Min hud verkar vara bättre också, dock har jag börjat flagna på axlarna trots att jag är noga med att smörja in mig ordentligt. Tråkigt. Men imorgon ska jag ligga ute & pressa ifall det blir fint väder - jag är i alla fall inte bränd längre.

Igår kväll mötte jag upp Lina och gick hem till mig för myskväll med film. Vi kom på att Lina hade lånat DVD:n (hon har inte köpt egen än) så vi blev tvugna att titta på VHS, inte för att det gjorde någonting. Vi valde bland de äldre filmerna och hittade till slut Tomcats. Sett den? Haha, inte jättebra film, men den har absolut sina roliga stunder. Spolade tillbaka flera gånger för att se de roligaste grejerna - som när Kyle försöker få Nathalie att minnas att de träffats förut, på ett bröllop och till slut säger "I POPPED YOUR CHERRY!". Hahah!

Nej, jag ska gå ner och vara lite social med Lina nu, hon är fortfarande här. Hörs om en stund! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0